loading...
بهترین سایت
بهراد بازدید : 13 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی 


قیمت : تومان


برند : آوای باربد


خرید پستی آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی 


قیمت آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی


 


محسن چاوشی متولد 8 مرداد 1358 در خرمشهر، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و خوانندۀ پاپ و راک است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه موسیقی در سال 1382 با آلبوم «نفرین» آغاز کرد. او در 29 اسفند سال 90 تیتراژ برنامۀ شب عید از شبکه دو سیما را آماده کرد که اولین همکاری او با صدا و سیما بود. همچنین آهنگ‌سازی و خوانندگی ترانه‌های فیلم سنتوری را نیز انجام داده‌است. من خود آن سیزدهم نام ششمین آلبوم استودیویی محسن چاووشی است که با اشعار مولانا، شهریار، وحشی بافقی، باباطاهر و خیام و تنظیم‌های محسن چاووشی، شهاب اکبری، کوشان حداد و امیر جمال فرد ساخته شد. این آلبوم در 11 اسفند 1391 منتشر شد.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


محسن چاوشی متولد 8 مرداد 1358 در خرمشهر، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و خوانندۀ پاپ و راک است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه موسیقی در سال 1382 با آلبوم «نفرین» آغاز کرد. او در 29 اسفند سال 90 تیتراژ برنامۀ شب عید از شبکه دو سیما را آماده کرد که اولین همکاری او با صدا و سیما بود. همچنین آهنگ‌سازی و خوانندگی ترانه‌های فیلم سنتوری را نیز انجام داده‌است. من خود آن سیزدهم نام ششمین آلبوم استودیویی محسن چاووشی است که با اشعار مولانا، شهریار، وحشی بافقی، باباطاهر و خیام و تنظیم‌های محسن چاووشی، شهاب اکبری، کوشان حداد و امیر جمال فرد ساخته شد. این آلبوم در 11 اسفند 1391 منتشر شد.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی ارزان , آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی با قیمت ارزان , خرید آوای باربد ارزان , آوای باربد با قیمت ارزان , خرید پستی آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی ,خرید اینترنتی آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی, خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی با قیمت ,خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی فقط ,خرید آوای باربد آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی ,خرید آوای باربد با قیمت ,kharid آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی, gheymat آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم - محسن چاوشی  

برچسب ها خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی ارزان , آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی با قیمت ارزان , خرید پستی آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی با قیمت , خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی فقط , خرید آوای باربد آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , kharid online آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , kharid آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی arzan , qeymat آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , تخفیف برای آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , تخفیف ویژه آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی با تخفیف ویژه , خرید ویژه آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی ارزان , آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی با قیمت ارزان , خرید پستی آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی با قیمت , خرید آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی فقط , خرید آوای باربد آلبوم موسیقی من خود آن سیزدهم محسن چاوشی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,126
  • بازدید ماه : 5,642
  • بازدید سال : 13,913
  • بازدید کلی : 49,410